Zajímavosti

Accor „Odhaluje Svět“ s novou světovou kampaní oslavující návrat rekreačního cestování a zahraničních dovolených

Accor zahajuje celosvětovou kampaň s účastí Lil Buck, Dominique Mirambeau a Mao Xiaoxing a klade si za cíl oživit lásku k cestování

Accor, lídr na poli světového pohostinství, s potěšením představuje svou kampaň “Unveil the World” – oslavu návratu k cestování, přístupu k létu a radosti z pobytu v úžasných hotelech.

 https://group.accor.com/en

Postupným uvolňováním cestovních omezení napříč mnoha světovými destinacemi spolu se značně tísnivou potřebou cestovatelů je kampaň signálem důvěry společnosti Accor v oživení cestování, zatímco roste zaměření společnosti na volnočasové aktivity.

Naše hotely a resorty jsou připraveny opět přivítat hosty a úspěšně implementovaly naše ALLSAFE protokoly o čistotě a hygieně, které přesahují místní a národní požadavky. To by mělo pomoci uklidnit cestovatele, jelikož naše hotely patří mezi nejbezpečnější centra pro každého, kdo se snaží oživit své volnočasové nebo obchodní aktivity. Kromě toho nabízíme flexibilní ceny a zrušení na poslední chvíli na All.com, aby naši hosté mohli plánovat svou dovolenou s bezstarostným duchem. Naše týmy Accor pracují velmi tvrdě, abychom se ujistili, že letos v létě dokážeme splnit sny o dovolené všem, ” řekl Patrick Mendes, Obchodní ředitel společnosti Accor zodpovědný za Prodeje, Marketing, Distribuci a Loajalitu.

Kampaň „Unveil the World“ jež debutovala krátkým filmem inspirujícím cestovatele k opětovnému objevování úžasných míst a zkušeností dodávajících krásu, hloubku a smysl jejich životům, bude zahájena prostřednictvím ALL – Accor Live Limitless, lifestylového věrnostního programu, který zahrnuje odměny, služby a zážitky napříč portfoliem značek Accor.

Steven Taylor, Marketingový ředitel Accor, řekl: „Za poslední rok jsme viděli na sociálních médiích, jak moc každému chybělo cestování a zažívání věci, které milují. Lidé po celém světě prošli neuvěřitelně těžkými časy a je naší povinností inspirovat je obnoveným smyslem pro energii, pozitivitu, kouzlo a ujištění. Pro posílení morálky potřebuje svět symboly optimismu a úpřímně doufáme, že lidé brzy dostanou šanci užít si své zasloužené a odložené dovolené.”

Inspirativní hvězdy

Americký tanečník a choreograf Lil Buck povede novou kampaň společnosti Accor odhalením hotelové vstupní haly, která je připravena opět uvítat hosty. Lil Buck řekl: „Svým vlastním uměleckým způsobem Vám předvádíme, že budete moci odhalovat a užívat si svůj svět. Letos v létě si určitě dejte příležitost užít si, létat, jet někam, kam jste vždy chtěli, na Vaše vysněné místo, protože nikdy nevíme, kdy opět uvízneme doma.”

Kampaň bude také zdobit výstřední a fascinující Dominique Mirambeau, slavná francouzská modelka 70. let, můza umělců jako Salvador Dali, Moebius a Nicki de Saint-Phalle. Slečna Mirambeau řekla: „Všichni máme v srdci místo, kam se občas vydáváme, abychom našli pohodlí. Občas může být terapeutické jej navštívit a skutečně si jej užít! Jsem nadšena a poctěna, že mohu předat toto inspirativní poselství a energii lidem po celém světě.”

Touha cestovat

Výzkum společnosti Accor naznačuje, že 65 % respondentů po celém světě pravděpodobně plánuje v nadcházejících měsících volnočasový výlet. Výlety, stravování pod širým nebem, kulturní zážitky a útěky z města jsou vysoko na seznamu priorit plánovaných výletů – oblasti, které bude kampaň “Unveil the World” společnosti Accor podporovat speciálními nabídkami, novými věrnostními výhodami a flexibilními rezervacemi.

Spotřebitelé také hledají flexibilní cenové možnosti, snadnost rezervace on-line a důvěryhodné zdravotní a bezpečnostní protokoly, které hotely společnosti Accor nabízejí prostřednictvím ALLSAFE protokolů Skupiny o čistotě a hygieně. https://all.accor.com/event/allsafe.en.shtml

Společnost Accor tvrdě pracovala, aby vytvořila špičkové postupy v oblastech, které byly našimi hosty a věrnými členy uvedeny jako nejvyšší priority během jejich plánování opětovného cestování a poznávání světa,” dodal Taylor. „Nemůžeme se dočkat, až opět přivítáme hosty a poskytneme jim, s důvěrou v jejich bezpečnost, pohodlí pohostinnosti, po které touží a zkušenosti, o jejichž opětovném prožití se jim snilo.”

FILM A KREATIVITA – OBSAZENÍ A TITULKY

  • Koncept a tvůrčí vedení: Studio 66

  • Režie filmu: Manu Cossu

  • Produkce: Iconoclast

  • Fotograf: Antoine Harinthe

  • Stylista: Aurora Sansone

  • Úprava vlasů: Gabriele Trezzi

  • Mejkap: Cosetta Giorgetti

  • Modelové: Lil Buck, Dominique Mirambeau, Mao Xiaoxing

  • Kulisy: Emma Rauch