Accor „Odhaluje Svět“ s novou světovou kampaní oslavující návrat rekreačního cestování a zahraničních dovolených
Kampaň „Unveil the World“ jež debutovala krátkým filmem inspirujícím cestovatele k opětovnému objevování úžasných míst a zkušeností dodávajících krásu, hloubku a smysl jejich životům, bude zahájena prostřednictvím ALL - Accor Live Limitless, lifestylového věrnostního programu, který zahrnuje odměny, služby a zážitky napříč portfoliem značek Accor.
Steven Taylor, Marketingový ředitel Accor, řekl: „Za poslední rok jsme viděli na sociálních médiích, jak moc každému chybělo cestování a zažívání věci, které milují. Lidé po celém světě prošli neuvěřitelně těžkými časy a je naší povinností inspirovat je obnoveným smyslem pro energii, pozitivitu, kouzlo a ujištění. Pro posílení morálky potřebuje svět symboly optimismu a úpřímně doufáme, že lidé brzy dostanou šanci užít si své zasloužené a odložené dovolené.”
Inspirativní hvězdy
Americký tanečník a choreograf Lil Buck povede novou kampaň společnosti Accor odhalením hotelové vstupní haly, která je připravena opět uvítat hosty. Lil Buck řekl: „Svým vlastním uměleckým způsobem Vám předvádíme, že budete moci odhalovat a užívat si svůj svět. Letos v létě si určitě dejte příležitost užít si, létat, jet někam, kam jste vždy chtěli, na Vaše vysněné místo, protože nikdy nevíme, kdy opět uvízneme doma."
Kampaň bude také zdobit výstřední a fascinující Dominique Mirambeau, slavná francouzská modelka 70. let, můza umělců jako Salvador Dali, Moebius a Nicki de Saint-Phalle. Slečna Mirambeau řekla: „Všichni máme v srdci místo, kam se občas vydáváme, abychom našli pohodlí. Občas může být terapeutické jej navštívit a skutečně si jej užít! Jsem nadšena a poctěna, že mohu předat toto inspirativní poselství a energii lidem po celém světě.”
Touha cestovat
Výzkum společnosti Accor naznačuje, že 65 % respondentů po celém světě pravděpodobně plánuje v nadcházejících měsících volnočasový výlet. Výlety, stravování pod širým nebem, kulturní zážitky a útěky z města jsou vysoko na seznamu priorit plánovaných výletů – oblasti, které bude kampaň “Unveil the World” společnosti Accor podporovat speciálními nabídkami, novými věrnostními výhodami a flexibilními rezervacemi.
Spotřebitelé také hledají flexibilní cenové možnosti, snadnost rezervace on-line a důvěryhodné zdravotní a bezpečnostní protokoly, které hotely společnosti Accor nabízejí prostřednictvím ALLSAFE protokolů Skupiny o čistotě a hygieně. https://all.accor.com/event/allsafe.en.shtml
„Společnost Accor tvrdě pracovala, aby vytvořila špičkové postupy v oblastech, které byly našimi hosty a věrnými členy uvedeny jako nejvyšší priority během jejich plánování opětovného cestování a poznávání světa," dodal Taylor. „Nemůžeme se dočkat, až opět přivítáme hosty a poskytneme jim, s důvěrou v jejich bezpečnost, pohodlí pohostinnosti, po které touží a zkušenosti, o jejichž opětovném prožití se jim snilo."
FILM A KREATIVITA - OBSAZENÍ A TITULKY
-
Koncept a tvůrčí vedení: Studio 66
-
Režie filmu: Manu Cossu
-
Produkce: Iconoclast
-
Fotograf: Antoine Harinthe
-
Stylista: Aurora Sansone
-
Úprava vlasů: Gabriele Trezzi
-
Mejkap: Cosetta Giorgetti
-
Modelové: Lil Buck, Dominique Mirambeau, Mao Xiaoxing
-
Kulisy: Emma Rauch
Publikováno: 31. 07. 2021 / Aktualizováno: 31. 07. 2023
Kategorie: Zajímavosti